אירידולוגיה, אבחון בקשתית העין861

מאת: מרים גרבר, מטפלת הוליסטית ומורה לריפוי טבעי,
861

אירידולוגיה הינה שיטת אבחון המבוססת על מדע ופילוסופיה כאחד. שיטה המאפשרת לזהות את מצבו הפיסי/רגשי/מנטאלי של האדם עפ”י צבע, צפיפות הרקמה וסימנים שונים בחלק הצבעוני של העין –האיריס. מעבר לכל שיטת אבחון אחרת האירידולוגיה מאפשרת לקבל תוך מספר דקות תמונה מקיפה ומדויקת על מצב בריאותו של הנבדק ללא צורך בפלישה לגוף. כמו כן, מאפשרת האירידולוגיה לצפות מראש התפתחותן של מחלות וחולשות שיופיעו בעתיד, אם האדם לא ישמור על אורח חיים נכון עבורו, ובכך מאפשרת השיטה טיפול מונע, זמן רב לפני הופעת המחלה.
קונסטיטוציה, המבנה הבסיסי המולד, של האדם מולדת ואינה ניתנת לשינוי, אולם, ניתן לשנות אורח חיים כולל הרגלי תזונה, התנהגות, שינה, רמת מתח, מגורים, קריירה ועוד, על מנת לחזק את הנקודות החלשות המולדות ולמנוע התפתחותן של נטיות גנטיות המאובחנות בשיטה מדהימה זו. פעמים רבות אנו שומעים על אדם “שכל הבדיקות שלו בסדר חוץ מזה שהוא לא מרגיש בסדר”. האירידולוגיה מאפשרת למצוא את מקור הבעיה ולכוון את הטיפול בהתאם. נדרשת מיומנות רבת ניסיון על מנת להגיע לאבחון מדויק, ניסיון לא רק באיתור הסימנים אלא ביכולת המטפל לעשות את ההקשרים הנכונים בין הסימנים לבין סימפטומים שהאדם חווה, פיזית, רגשית, נפשית, מנטאלית ורוחנית.
בהסתכלות לתוך האיריס (קשתית העין, החלק הצבעוני בעין) ניתן לזהות סימנים המצביעים על התפתחות תנאים למחלות שונות, כמו: סכרת, דלקת פרקים, רמת כולסטרול גבוהה בדם, הסתיידות בעורקים. ניתן לראות את חולשתן של מערכות הגוף כמו מערכת העיכול, מערכת הנשימה, מערכת העצבים, מערכת הלימפה ועוד. ניתן לזהות רמת מתח וחרדה. מרים פיתחה שיטה ייחודית להערכת הגיל המדויק בו האדם חווה טראומה המשפיעה על חייו עד היום ואינה מאפשרת לו התפתחות, גדילה אישית והאדם מלווה בתחושת תקיעות מתמדת בתהליכי חייו. ע”י איתור הגיל המדויק של הטראומה, ניתן לגשת נקודתית אל האירוע הספציפי, מבלי לבזבז זמן,  ולטפל בגורם הבעיה היום.
אבחון טראומות באירידולוגיה – ציר הזמן –  והטיפול בהן
החלק הצבעוני של העין מהווה מעין “קופסא שחורה” כמו במטוס. הכול נרשם מרגע ההתעברות עד להווה ולמרות שהסימנים מראים את הפוטנציאל העתידי של האדם, עדיין הרשות נתונה והאדם יכול לשנות את מהלך חייו. במשך שנים התבוננתי בסימנים מסוימים החוזרים ומופיעים באיריס ומצאתי שיש קשר הדוק בינם לבין מועד אירוע טראומתי בחייו של הנבדק. מצאתי שניתן לאתר באופן מדויק את השנה או תקופת החיים המתפרסת על פני תקופת חיים ארוכה, בה התרחשו אירועים טראומתיים שהשאירו צלקת בנפשו של הנבדק. התאים בגוף זוכרים את האירוע וכך נוצרים  מחסומים פיזיים המשפיעים על התגובה הרגשית  ומשנים את איכות חייו של הנבדק ומהווים מכשולים בדרך להגשמת רצונותיו ובריאות תקינה.
חוקרים נוספים ברחבי העולם מצאו גם הם שיטות שונות, מדויקת להפליא, שסימניהם נמצאים במיקומים אחרים באיריס מאלה שאני מצאתי. האפשרות לשלב בין מספר שיטות ושימוש בשיטות טיפול שהם יצרו, יחד עם שיטות הטיפול שלי, יצרה כלי רב עוצמה המסוגל לתת מענה למגוון רחב של בעיות ולשים קץ לסבל רב ולכאב מתמשכים.
בבחינה מעמיקה, ניתן לראות האם לידתו של הנבדק הייתה תקינה, רצויה, נורמאלית, בזמן או לא. יותר מכך, ניתן גם לראות האם היו בעיות בהריון ובאיזה חודש. סימנים מרתקים מהווים ציוני דרך בחייו של האיש/ה וע”י איתור תקופות הקושי והערכת השפעתן על התפקוד.
שיטות I&S-AHT ו- IPEC מאגדות תחת גג אחד שיטות הלקוחות מתוך הפסיכולוגיה, רפואה סינית, רפואת תדרים ועוד.לעיתים הטיפול הוא במגע עדין ביותר על הגוף בנקודות המייצגות את מיקום הטראומה באיריס. דרוש ניסיון רב בטיפולים רגשיים על מנת לתת את התמיכה הדרושה למטופל במהלך הטיפול ואחריו.
Sclerology  – אבחון בלובן העין
אם חשבתם עד היום שמבט לתוך האיריס יכול לגלות לכם את סודותיכם, אזי זו חצי הדרך אל הידע השלם.  מדע שהתחדש בעשור האחרון מביא אליכם את סודותיו של הגוף במערומיו. סימנים אדומים המופיעים בצורות שונות בלובן העין אינם סימנים ריקים. הם מכילים את הידע האמיתי לגבי הקורה בגוף – עכשיו, ברגע זה ממש – ומצביעים על תהליכים שנמצאים כבר בהתהוות ועומדים בפני הופעה מיידית.
כל קו וסימן, אפילו קטן ביותר, המופיע בלובן העין, משקף את התהליכים המתרחשים בגוף, החל מחולשתם של איברים עקב רעילות גבוהה דרך התהוות מחלות כמו סכרת, לחץ דם משתנה (גבוה או נמוך) הצטברות של רעלים כתוצאה מנטילת תרופות, נזקי סמים או חומרים מסממים אחרים (שימוש בהורמונים, סטרואידים ותרופות עם או בלי מרשם רופא, ועוד) וכלה בתהליכים ניווניים והיווצרות גידולים שפירים ו/או ממאירים. סימנים מסוימים מראים את הבעיה באיבר ספציפי וסימנים אחרים מצביעים על תהליכים במערכת שלמה בגוף.
אם נשווה בין האבחון בלובן למידע שאנו מקבלים באירידולוגיה, הרי שבאירידולוגיה ניתן  לראות את הנטייה הגנטית, חולשות מולדות ותהליכים נרכשים במהלך החיים, תהליכים שקרו בעבר הרחוק או הקרוב ופוטנציאל לעתיד. לעומת זאת, האבחון בלובן העין נותן לנו מידע מדויק לגבי מה קורה בגוף ברגע זה ממש! אין צורך במכשור מסובך כדי לבדוק את לובן העין. מספיקה תאורה טובה שתאיר את שטח לובן העין כדי שאפשר יהיה לראות בבירור את כל הסימנים הדרושים לבדיקה. מדע זה נחקר כבר בימי הרפואה הסינית העתיקה וקיימות מפות עתיקות המצביעות על האזורים השונים בלובן העין. חוקרים של המאה הנוכחית ביססו את מחקרם על הידע העתיק ופיתחו שיטה מדויקת להפליא שמשלימה באופן מושלם את עבודת האירידולוג.
המידע בלובן מדויק ובעל עוצמה אדירה בכך שהסימנים מאפשרים לאירידולוג לדעת:
1. מה הם התהליכים הפתולוגיים המתהווים עכשיו בגוף?
2. היכן מתפתחת מחלה ועל איזה איברים היא משפיעה?
3. מהו מצבו הרגשי של הנבדק ויחסיו עם העולם ועם עצמו?
4. השפעתן של תרופות וגורמים סביבתיים שונים על הגוף.
5. רמת ההצטברות של שומנים ומלחים בכלי הדם .
6. האם ישנה התפתחות של תאי neoplasm הגורמים להופעת גידולים בגוף והיכן?
7. האם יש השפעה על הגוף כתוצאה מקרינה בעקבות צילומי רנטגן, CT, MRI, קובלט,  כולל אכילת מזון שהוכן במיקרוגל. לאחרונה מצאתי סימנים המעידים על נזקים ברקמה הרכה של איזור הראש בעקבות שימוש מוגבר בטלפונים סלולאריים!!! רבו לאחרונה מקרים של שיתוק שרירי הפנים וכירורג החל לעשות את ההקשר לקרינה המשפיעה על איזור הפנים.
8. נוכחות פרזיטים, בקטריות ווירוסים באורגניזם.
9. סימנים מדויקים המראים את מצבם של כלי הדם והמערכת הקרדיו וסקולארית כולל סימנים המראים התקף לב קרוב או שבץ מוחי קרב.
10. התהוות מחלת הסוכרת.
11. פעילות חילוף החומרים בגוף.
12. ועוד ועוד ועוד…
הרשימה ארוכה ומבוססת על מחקר והוכחות בשטח שבוצעו במשך שלושים שנה ע”י מורי.
ברור לכל מטפל שהיכולת לצפות מראש מצב, מאפשרת לתת טיפול מונע ולהעמיד את האדם על מסלול ריפוי מהיר ככל האפשר, ובעיקר,  לחנך לחיים בריאים ולגרום לו לקחת אחריות לריפויו. באורח חייו.