תמונה

סינוור לאחר ניתוח קטרקט

הפורום עוסק בכל הקשור למחלות וניתוחי עיניים: ניתוחי קרנית ורשתית, קטרקט ועדשות להשתלה, שיטות קונבנציונליות להסרת משקפיים, גלאוקומה, דלקות עיניים ומחלות עצב הראייה (נוירואופטלמולוגיה).

מנהל: דר משה מלכין

רחלי

סינוור לאחר ניתוח קטרקט

הודעהעל ידי רחלי » ו' מרץ 09, 2018 6:25 am

לפני מס שבועות עברתי ניתוח קטרקט, ההרגשה הכללית טובה ניתן לומר אך אני סובלת מסינוורים בשעות מסויימות.
קיבלתי טיפות שעזרו מעט למשך כמעט חודש, אם אני לא טועה טיפות וולטרן.
היום חודשיים אחרי אני עדיין חשה לעיתים סינוורים, האם ניתן להשתמש שוב בטיפות?
האם התופעה שכיחה לאחר הניתוח?
תודה רבה

סמל אישי של המשתמש
דר משה מלכין
הודעות: 282
הצטרף: ד' ינואר 03, 2018 3:37 pm
יצירת קשר:

Re: סינוור לאחר ניתוח קטרקט

הודעהעל ידי דר משה מלכין » ה' מרץ 15, 2018 5:24 pm

זה די נפוץ, בעיקר בשעות חשיכה. או בגלל שהקטרקט חסם את כניסת האור לעין וכשהוסר חודרת כמות גדולה של אור שהעין לא מורגלת בו ועם הזמן תתרגל. אפשרות אחרת- אסטיגמטיזם (ליקוי ראיה שמתוקן ע"י עדשה עם צילינדר.
בברכה,
ד"ר משה מלכין
התמחות על בניתוחי קטרקט ולייזר
מרפאה: ה' באייר 12, ככר המדינה, תל-אביב
טל': 03-6913777


חזור אל “פורום רפואת עיניים, ניתוחי עיניים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 14 אורחים